wtorek, 13 sierpnia 2013

Wstęp + Bohaterowie

WSTĘP:


Hej.
Jestem Cherrie. Cherrie Howe. Mam 17 lat. Moje prawdziwe nazwisko to Smith. Nie używam go jednak, bo za bardzo przypomina mi zmarłych rodziców. Tak. Zmarli kiedy miałam zaledwie 6 lat... Mieszkam u mojej kuzynki Caroline Bridgit Howe. Ona własnie "dała" mi swoje nazwisko. Caroline ma 24 lata i studiuje na ostatnim, bo piątym,  roku medycyny. Mieszkamy w jednej z kamienic w Los Angeles przy ulicy Independence Street. Jest to jedna ze starszych, a za razem tłocznych części miasta. L.A jest jak dla mnie najpiękniejszym miastem na ziemi...
Uczęszczam do II klasy Liceum, kocham imprezy... Przyjaciół za bardzo nie mam. Znalazło by się kilka osób, lecz nie są to poważne znajomości. Takie na jedną imprezę... Jednak mimo to, jestem zaliczana do grona najpopularniejszych w szkole.
Uwielbiam zaszyć się u siebie w pokoju po pracy z słuchawkami na uszach i książką przed nosem. A właśnie... Dorywkowo pracuję w sklepie sportowym. Prywatnie także jestem związana ze sportem. Gram w koszykówkę, siatkówkę oraz jeżdżę na desce... 
Kocham swoje życie takim, jaki jest i najchętniej nigdy bym go nie zmieniała...

Love, Cherrie ♥





BOHATEROWIE:


                                                              ~ Cherrie Howe,  17 l.



  ~ Harry Styles,  19 l



                                                        ~ Caroline Bridgit Howe,  24 l.




                                                            ~ Louis Tomlinson,  21 l.



                                                                ~ Rose Paltrow,  18 l.
                                                                       
                                                 


   ~ Jennifer Nicholson,  21 l.

11 komentarzy:

  1. Powiem jedno xd
    Zapowiada się ciekawie ;p
    I jestem ciekawa co wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, że będzie genialne :3
    xoxo
    Mrs.Styles

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekać. Cherrie Howe - jak to ładnie brzmi ^^
    Mimo to, szkoda mi ze kończysz tamto opowiadanie ;'(

    Czekam na pierwszy rozdział,
    Mary Cullen ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za to, że dobrałaś imię dla głównej bohaterki.
      Ooo.. Nie smutaj. Będzie teraz to opowiadanie i będzie jeszcze lepsze od tamtego Misiek ;*

      Usuń
    2. Tego jestem pewna ;>
      Ale narazie muszę sie nacieszyć tamtym blog'iem :]

      Usuń
    3. No tak.. Który chyba piszę ostatnio jakoś lepiej :3

      Usuń
  4. Howe to moje nzwisko w poprzednim blogu..
    i tak sie zastanawiam skad wzielas tez motyw deskorolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze ja wymyśliłam to nazwisko i tobie ono się nie podobało, więc gówno ci do tego.
      A motyw deski wzięłam od Dominiki, za co bardzo jej dziękuję :3

      Usuń
    2. oh, widze ze ten zly humorek nadal w tb siedzi..

      Usuń
    3. Oh, widzę że te głupie aluzje nadal ci się udzielają.
      1:0 Grasz dalej? xdd

      Usuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie , już nie mogę się doczekać :) super bohaterowie , życzę weny do pisania :) ps. zapraszam na mojego bloga :) moze ci się spodoba
    http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/2013/08/rozdzia-5.html xoxo

    OdpowiedzUsuń